onsdag 24. juni 2015

Etiketter..tror jeg fikk en litt lur ide.

Det nye etikettsrkiveren fungerer fremdeles fint og flott, så nå driver jeg litt med omorganisering av bloggen som sikkert noen har merket. Jeg jobber med å få til en menybar i steden for å ha alt mulig liggende nedover i en kolonne på høyre side. Tror det kan bli adsillig mer ryddig og oversiktlig.

Men uansett da, i den forbindelse så har jeg nå planer om å legge ut alle mine oppskrifter med info hvis noen skulle ha ønske om å prøve noen av de. Og siden jeg nå driver og gir bort endel flasker om dagen så hvorfor ikke linke de 2 tingene i sammen...med QR kode på etikettene som linker til oppskriften her på bloggen??

Og VOILA...det er jo ikke vanskelig ikke det hele tatt.
Designet


-Gå til denne siden: http://zxing.appspot.com/generator/
- Skriv inn linken til oppskriften
- Generate
- Download og sett inn i P-Touch Editor (for Brother etikettskriver)
- Print ut
- Skann med mobilen

Enkelt og funksjonelt...og det virker!



ZXing siden er veldig enkel å bruke
Ferdig på flaske

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar